Mõned aastad tagasi professionaalse kiiruisutamisega lõpparve teinud Saskia Alusalu teab, kuidas kiirelt kurve läbida. „Olen oma terve elu elanud nii, et osata võimalikult kiiresti edasi liikuda. Läbi oma keha tean, mis saab siis kui kurvi valesti siseneda ja kui palju hoogu sellest kaotada võib.”
Ta leiab, et sportautole ringajal kehtivad samad jõud, mis kiiruisutajale uisurajal. Kurvi läbimisel on oluline valida õige kiirus – mitte liiga kiire, ega liiga aeglane.
Suve hakul õnnestus tal osa saada Porsche sõiduelamusest Ungaris Balatoni ringrajal, kus sai omal käel proovida kõiki Porsche uusi mudeleid ja katsetada neid sihtotstarbeliselt – otse ringrajal.
Kõige suurem väärtus lisaks sõidurõõmule ja sealt saadud emotsioonile on muidugi oskused ja teadmised, mis rajalt kaasa tulevad. „See, kuidas ring ringi järel sõiduoskused paremaks muutuvad, on näha koheselt raja aegadest. Päeva lõpuks tead täpselt, millal hoog maha võtta, kus kiirust juurde lisada ning kuidas hakkavad jõud mõjuma nii autole kui juhile. Peale seda kogemust oled ka ise tunduvalt parem autojuht ja tasakaalukam liikleja.“
Kui soovid ka Porsche sõiduelamusest osa saada, siis järgmine Porsche Driving Experience programm toimub oktoobri lõpus Istanbulis. Vaata lähemalt: https://porsche.ee/et/porsche-soiduelamus-tyrgis
#PorscheEesti #porscheOnTrack #PorscheExperience
**
Panamera Turbo S e-hybrid: kütusekulu kombineeritud: 2,9-2,7 l/100 km; CO₂ emissioonid kombineeritud: 66-62 g/km (WLTP); seisuga 09/2023
911 Targa 4S: kütusekulu kombineeritud: 11,1 - 10,4 l/100 km; CO₂ emissioonid kombineeritud: 252-236 g/km (WLTP); seisuga 09/2023
911 GT3 RS: kütusekulu kombineeritud: 13,4 l/100 km; CO₂ emissioonid kombineeritud: 305 g/km (WLTP); seisuga 09/2023
911 Turbo S: kütusekulu kombineeritud: 12,3 - 12,0 l/100 km; CO₂ emissioonid kombineeritud: 278-271 g/km (WLTP); seisuga 09/2023
911 Turbo: kütusekulu kombineeritud: 12,3 - 12,0 l/100 km; CO₂ emissioonid kombineeritud: 271 g/km (WLTP); seisuga 09/2023
Cayenne Turbo GT: kütusekulu kombineeritud: 11,9 l/100 km; CO₂ emissioonid kombineeritud: 271 g/km (WLTP); seisuga 09/2023
Taycan: Elektrikulu, mõõtekiirus kombineeritud: 23,9-19,6 kWh/100km; CO₂ emissioon kombineeritud: 0g/km; sõiduulatus kombineeritud (WLTP) 431-505 km; Seisuga 09/2023
Lamborghini tähistab 60. aastapäeva ühekordse kunstiteosega: "Opera Unica" Huracán Sterrato. Ainulaadne sinine kristalliefektiga värv annab edasi Lamborghini kordumatut DNA-d ja on saanud inspiratsiooni Sardiinia sillerdavast sinisest merest ja taevast. #HuracanSterrato #BeyondTheConcrete #LamborghiniTallinn
22.09.2023
Bentayga S jõulised vihjed disainis lubavad tõeliselt sportlikku sõidukogemust. #BentleyTallinn #Bentayga #WorldOfBentley
20.09.2023
Bentayga S roolis on teie päev kõike muud kui hall. #BentleyTallinn #Bentayga #WorldOfBentley
19.09.2023
Mõned aastad tagasi professionaalse kiiruisutamisega lõpparve teinud Saskia Alusalu teab, kuidas kiirelt kurve läbida. „Olen oma terve elu elanud nii, et osata võimalikult kiiresti edasi liikuda. Läbi oma keha tean, mis saab siis kui kurvi valesti siseneda ja kui palju hoogu sellest kaotada võib.” Ta leiab, et sportautole ringajal kehtivad samad jõud, mis kiiruisutajale uisurajal. Kurvi läbimisel on oluline valida õige kiirus – mitte liiga kiire, ega liiga aeglane. Suve hakul õnnestus tal osa saada Porsche sõiduelamusest Ungaris Balatoni ringrajal, kus sai omal käel proovida kõiki Porsche uusi mudeleid ja katsetada neid sihtotstarbeliselt – otse ringrajal. Kõige suurem väärtus lisaks sõidurõõmule ja sealt saadud emotsioonile on muidugi oskused ja teadmised, mis rajalt kaasa tulevad. „See, kuidas ring ringi järel sõiduoskused paremaks muutuvad, on näha koheselt raja aegadest. Päeva lõpuks tead täpselt, millal hoog maha võtta, kus kiirust juurde lisada ning kuidas hakkavad jõud mõjuma nii autole kui juhile. Peale seda kogemust oled ka ise tunduvalt parem autojuht ja tasakaalukam liikleja.“ Kui soovid ka Porsche sõiduelamusest osa saada, siis järgmine Porsche Driving Experience programm toimub oktoobri lõpus Istanbulis. Vaata lähemalt: https://porsche.ee/et/porsche-soiduelamus-tyrgis #PorscheEesti #porscheOnTrack #PorscheExperience ** Panamera Turbo S e-hybrid: kütusekulu kombineeritud: 2,9-2,7 l/100 km; CO₂ emissioonid kombineeritud: 66-62 g/km (WLTP); seisuga 09/2023 911 Targa 4S: kütusekulu kombineeritud: 11,1 - 10,4 l/100 km; CO₂ emissioonid kombineeritud: 252-236 g/km (WLTP); seisuga 09/2023 911 GT3 RS: kütusekulu kombineeritud: 13,4 l/100 km; CO₂ emissioonid kombineeritud: 305 g/km (WLTP); seisuga 09/2023 911 Turbo S: kütusekulu kombineeritud: 12,3 - 12,0 l/100 km; CO₂ emissioonid kombineeritud: 278-271 g/km (WLTP); seisuga 09/2023 911 Turbo: kütusekulu kombineeritud: 12,3 - 12,0 l/100 km; CO₂ emissioonid kombineeritud: 271 g/km (WLTP); seisuga 09/2023 Cayenne Turbo GT: kütusekulu kombineeritud: 11,9 l/100 km; CO₂ emissioonid kombineeritud: 271 g/km (WLTP); seisuga 09/2023 Taycan: Elektrikulu, mõõtekiirus kombineeritud: 23,9-19,6 kWh/100km; CO₂ emissioon kombineeritud: 0g/km; sõiduulatus kombineeritud (WLTP) 431-505 km; Seisuga 09/2023
17.09.2023
Esmaesitluse eel on uus Panamera lõpetamas viimaseid katsesõite. Barcelonas ja selle ümbruses kontrollivad insenerid uue mudelipõlvkonna viimaseid üksikasju. Sportsedaan on juba läbinud enamiku katseprotseduuridest ja näidanud oma omadusi neljas maailmajaos. Näiteks katsetustel USA-s pandi proovile jõuallika suutlikkus suurtel kõrgustel ja õhu madala hapnikusisalduse juures ning kontrolliti mootori jahutussüsteemi ja kliimaseadme tööd äärmuslikus kuumuses. Skandinaavias sõideti Panameraga väga madalatel temperatuuridel, Lõuna-Aafrikas keerulistes teeoludes ning Aasias andsid suur õhuniiskus ja tundidepikkune venimine seisa-sõida-liikluses suure koormuse kogu tervikule. Loe lisa: Paar kuud enne esmaesitlust teeb uus Porsche Panamera Barcelonas viimaseid katsesõite. Need testsõidud keskenduvad põhiliselt jõuülekandele, mis sisaldab uut automaatkäigukasti Porsche Doppelkupplung (PDK) ja värskelt välja töötatud amortisaatoritega aktiivveermikule.
14.09.2023
Meil on hea meel tervitada Tallinnas kahte maailmakuulsat ja andekat jazzmuusikut - Holger Marjamaad ja Chad Lefkowitz-Browni, kes annavad täna koos teiste muusikutega kontserdi Alexela kontserdimajas. @holgermarjamaa on meie oma mees jazzi maailma pealinnas NY-s ja @chadlbsax , kes üks oma põlvkonna nõutumaid jazzmuusikuid, on New York Daily News'i poolt ristitud Saksifenomeniks. Kokku annavad nad Eestis kolm kontserti. Neid sõidutas luksuslik Bentayga EWB. @📷Austin Kruczek #BentleyTallinn #BentaygaEWB #jazzmusic
13.09.2023
Bentley uus lipulaev Bentayga EWB Mulliner pakub rohkem siseruumi kui ükski teine luksusklassi maastur. Eritellimusel valmivad täiustused muudavad iga teekonna nauditavaks elamuseks ühtmoodi nii juhikohalt kui ka salongi ruumikast tagaosast. Loe pikemalt uudisest ⬇ Bentley uus lipulaev – Bentayga Extended Wheelbase Mulliner
13.09.2023
Pole oluline, kui palju kilomeetreid ja seikluseid te oma Uruse, Huracáni või Aventadoriga läbinud olete. Meie teame, et teie kirg oma auto vastu on sama tugev, kui esimesel kohtumisel. Seepärast pakume teie autole tasuta kontrolli, kui auto garantii on aegunud. Võtke ühendust Lamborghini Tallinna teenindusega ja küsige lisainfot! #LamborghiniTallinn #Urus #Huracan #Aventador #LamborghiniAfterSales
12.09.2023
Mootori käivitamisest piisab, et tekitada kananahk. Bentley Dynamic Ride'i ja spetsiaalselt kalibreeritud sportrežiimiga pakub #ContinentalGT S sõitu, mida te ei unusta. #BentleyTallinn #WorldOfBentley
12.09.2023
Otsid märguannet? Siin see on: oleme täna ja homme Tartus ning ootame kõiki Motoshowle meie uue Cayenne’i ja Taycaniga tutvuma. Peagi on Porsche ka Tartus esindatud, tule ja uuri lisa. Motoshow avatud laupäeval 10.00-18.00 ja pühapäeval 10.00-16.00! #porscheeesti #motoshow2023 #tartu 📸 @lohmusmarko Taycan 4S Cross Turismo: Elektrikulu, mõõtekiirus kombineeritud: 24,8 – 21,3 kWh/100km; CO₂ emissioon kombineeritud: 0g/km; sõiduulatus kombineeritud (WLTP) 415 – 490 km · 517 – 600 (linnasõidul); Seisuga 09/2023 Cayenne E-Hybrid Coupe: kütusekulu kombineeritud: 1,8-1,5 l/100 km; CO₂ emissioonid kombineeritud: 42-33 g/km (WLTP); keskmine energiatarve kWh/100 km 26,5-25,4, sõiduulatus, kombineeritud 66-74 km. seisuga 09/2023
09.09.2023