Bentley tutvustab: Ombre by Mulliner – ülim tase autokere viimistluses

  • Ombre värvilahenduse käsitsi pealekandmiseks kulub üle 56 tunni
  • Ombre by Mullineri kogu keret kattev värvihajutus on saadaval kolmes kombinatsioonis ja nüüd edasimüüjate võrgu kaudu tellitav kogu maailmas
  • Mootorispordifestivalil The Quail avalikustatud Continental GT Speedi eritellimusel eksemplar on esimene uudse tehnoloogia rakendus
  • Mulliner Bespoke Studio juhtimisel valminud interjööri kujundus järgib välimuse teemat

Bentley Motors tõi avalikkuse ette ainulaadse eritellimusel valminud auto, mis demonstreerib üht kõigi aegade keerukamat värvilahendust nimega Ombre by Mulliner. Inglismaal Crewe’is asuvas Bentley Dream Factorys käsitsi värvitud auto mõjub tõeliselt hämmastavalt – üks kerevärv läheb kogu auto pikkuse jooksul sujuvalt üle teiseks. Uudne lahendus on nüüd kolmes eri värvikombinatsioonis tellitav Mullinerilt – Bentley eritellimuste osakonnalt.

Auto esi- ja tagaosa värvitakse kõigepealt kontrasttoonidesse. Seejärel värvitakse Ombre efekti saavutamiseks järk-järgult üleminekud, kasutades tavaliste segamismeetoditega toonitud värve. Kogu üleminekuefekti realiseerimine võtab kahel automaalril umbes 56 tundi. See aeg on vajalik värvide õige segunemise saavutamiseks. Kuna kahe värvitooni segunemine on väga keerukas protsess, on saadaolevate värvide valik sihilikult piiratud. See tagab ühtlase ja järk-järgulise ülemineku ühelt toonilt teisele. Iga värvitoon käitub pealekandmisel erinevalt, mistõttu peavad automaalrid värvimise ajal ka sellele reageerima. See omakorda tähendab, et kõik autod saavad olema ainulaadsed, kuid näevad silmaga vaadates ideaalsed välja.

Esimene uue Ombre protsessiga värvitud auto on uus Continental GT Speed, mis oli osa Bentley väljapanekust Monterey autonädala raames toimunud mootorispordifestivalil The Quail. Auto erakordses värviskeemis läheb esiosa helesinine toon Topaz üle tumesiniseks tooniks Windsor Blue sõiduki tagaosas. Üleminek on kõige märgatavam auto keskosas, kus selle nurk järgib tagaosa puusajoone nurka. 22-tollised kümne kodaraga suunalised veljed järgivad samuti neid ümbritsevate kerepaneelide värvitooni: ees helesinised, taga tumesinised.

Tagamaks täielikku harmooniat kogu autos, valmis ka interjöör Mulliner Bespoke Studio juhtimisel sama ülemineku põhimõtet järgides. Reisijateruumi eesosas on esiistmed, rool ja keskkonsooliks üle minev armatuurlaud kaetud Topaz-toonis nahaga. Reisijateruumi tagaosas valitseb seevastu tumedam sinine toon Beluga. Ustel ja istmetel kasutatakse ääristuste ja tepingute esiletõstmiseks kontrasteeruvat värvitooni Dragonfly.

Värvid on fookuses kõikjal autos. Reisijateruumis on poolmatt Beluga-värvitoon kasutusel ka keskkonsooli ja armatuurlaua värvitud puitpindadel, aga samuti läveliistudel, mis ukse avamisel kohe silma hakkavad.

Interjöörist leiab ka Bentley pöörleva ekraani, tipptaseme helisüsteemi Naim for Bentley ning paketi Dark Chrome Interior, mis juurutati just neljanda põlvkonna Continental GT tarvis.

Pärast eritellimusmudeli esitlust Montereys on Mullineri kolm hajutusega värvikombinatsiooni nüüd tellimiseks saadaval.

Lehekülg viimati uuendatud: 02.09.2025