REVUELTO PÕHIOMADUSED

MONOKOK

Revueltos viidi süsinikkiust monokoki kontseptsioon täiesti uuele tasemele, laiendades seda auto esiosani ning luues lennundusest inspireeritud kandmiku. Revolutsioonilise kandmiku keskosa ehk monokok valmistatakse Forged Composites-tehnoloogiaga – see on oluliselt jätkusuutlikum kui traditsioonilised tootmisprotsessid. Selle uue lahendusega saavutatakse maksimaalne kaalusääst (-9 kg võrreldes Aventadori eesmise poolraamiga), väändejäikus (>40 000 Nm kraadi kohta) ning tugevus, kaitsmaks sõidukit ja selle reisijaid avarii korral.

MOOTOR

Revuelto kirjutab täielikult ümber Lamborghini tehnilise paradigma, alustades kultuslikust V12-mootorist, mis nüüd moodustab osa Lamborghini esimesest hübriidajamist. Alustuseks pöörati mootorit 180 kraadi püsttelje ümber ning optimeeriti selliselt, et ta töötaks harmooniliselt koos kolme elektrimootoriga (kaks eesmisel e-sillal ja üks mootori taga). V12 enda sees toimus samuti kõikehaarav revolutsioon: uus ja tõhusam põlemissüsteem, kõrgetel pööretel vastusurvet vähendav uus väljalaskesüsteem, pöördemomenti ja võimsust tõstev uue sisselaskesüsteem, uus õli- ja veesüsteem, täiustatud klapiajam kõrgemate pöörete tarvis ning lõpuks 33,5 kg võrra väiksem mass. Uus V12-mootor suudab arendada 825 hobujõudu ning kombinatsioonis elektrimootoritega tagada tippkiiruseks üle 350 km/h.

Sõiduk ei ole veel müügil ja seetõttu ei kehti sellele direktiiv 1999/94/EÜ. Kütusekulu ja heitmehulga andmed on tüübikinnituse faasis

KÄIGUKAST

Revuelto varustatakse 8-käigulise topeltsiduriga käigukastiga, mis paikneb mootori taga põikiasendis. Selline asukoha valik pakub mitmeid eeliseid, näiteks aitab see saavutada head kaalujaotust, avardada reisijateruumi ja maksimeerida Revuelto hübriidajami potentsiaali tänu tagumisele elektrimootorile, võimaldades käigukastil kas käivitada mootorit ja laadida akut või toetada elektriajamit ja realiseerida pidurdusenergia taaskasutust. Lisaks talub sidur suuremat pöördemomenti, mis parandab suutlikkust.

Käigukasti topeltsidurisüsteem lubab optimeerida sõidurežiime erinevate käiguvahetusprofiilidega – linnaliiklusest kuni maksimaalse kiiruse pakutava hasardini.

SÕIDUREŽIIMID

Sõidu- ja hübriidrežiimide kombinatsioon võimaldab erinevaid V12 ja elektrimootorite tööjaotusi ning pakub 13 erinevat sõidukogemust, mis omakorda garanteerivad uusi, sõnulseletamatuid emotsioone. Kogemused jaotuvad nelja põhikategooriasse sõltuvalt keskkonnast: Città (täiselektriline, soovi korral ka nelikvedu), Strada (mugavus ja sujuvus), Sport (tundlikkus ja sõidurõõm) ning Corsa (närvekõditav maksimaalne suutlikkus).

AERODÜNAAMIKA

Revuelto esitleb muutunud aerodünaamikaparadigmat, mis toetub neljale värskelt määratletud sambale: tõhusus aerodünaamilise surujõu ja õhutakistuse parandamiseks, komponentide sünergia kaalujaotuse muutuste õige taseme tagamiseks, integreerimine pidurite jahutamiseks aerodünaamika kaudu ja disaini inspiratsioon, kus aerodünaamikaelemendid olid algusest peale osa loomingulisest lähenemisest.

Uus strateegia toob kaasa võrratuid emotsioone pakkuva parema aerodünaamilise suutlikkuse.

LDVI 2.0

Sõidudünaamika juhtsüsteem LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata) tegi samuti läbi põhjaliku värskenduskuuri. Edasiarendatud ja äärmiselt tõhus versioon 2.0 jälgib iga üksiku ratta pöördemomendi jaotumist piki- ja põikisuunas, saavutamaks paremat keskset dünaamilise haardumise loogikat, mis täpselt kohandub konkreetse ratta käitumisele kiirendamise ja pidurdamise ajal. Enamgi veel, LDVI revideeritud versioon suudab ette ennustada pinnase haardumist ning reguleerida kiirendus- ja pidurdusjõudude jaotust parima suutlikkuse ja juhitavuse tagamiseks.

TEHNILISED ANDMED

  • töömaht 6498,5 cm³
  • maksimaalne süsteemivõimsus (sisepõlemismootor+elektrimootorid) 1015 hj
  • tippkiirus >350 km/h
  • 0–100 km/h kiirendusaeg 2,5 s

Lehekülg viimati uuendatud: 12.04.2024